Friday, September 12, 2008

^^Huh! BusuK...NyerrR....^^

Hari ni aku turun kerja macam selalu...
Aku lambat sketla dalam kul 0625am, sbb slalunya aku bangun 0610am (tdo pas sahur.. hehehe:D)
Lepas bersiap, aku naikla keta... aku macam terhidu something weird kat dalam keta.
Pastu aku cakapla ngan my nephew tu... nephew aku tu kecik lagi, bru je nak masuk 5 tahun...
Anak buah saya tu nama dia Balqis, tapi slalunya saya panggil die Bi jer...

"Bi, c Balqis terpijak tai ayam ka?"
"Ndakla, kenapa?" Dia balas.
"Saya macam terhidu bau tai ayam la dalam keta". Aku balas la balik.

Pastu aku tercari-cari dari mana bau busuk tu datang...
Aku tergelak terus sbb nampak ader tahi ayam dekat selipar aku...

" Saya pula yang tepijak tai ayam. Malas betul oo.. bau lagi tu!"
"Cakap sama orang, padahal dia sendiri yang tepijak." my nephew said.
"Ya la sebab saya tingu depan terus saya terhidu." I reply her.

Pastu my nephew xabes2 bising ngan her mummy.

Hahaha... bersusah payah aku cuci tahi ayam tu yang dah kene kat karpet keta...
huhu:-(

2 comments:

manGGirie said...

buat tapa kamu?? makan gaji buta kapa?

NinZZ DoubleZ said...

Hahahha... ManGGiRiE:-)
Buat tapa kamu??
Gaji Aku Buta sbb xdak MATA!
ahhahaha...