Thursday, May 28, 2009

::No Electricity::

I was so shocked last nite because of my place out of electricity!

Kelmarin, aku join guru-guru dekat SK Togop Darat ke SMK Timbua untuk perlawanan persahabatan Bola Sepak. Kami gerak kul 3pm dari sini. Awal ckit sebab ada guru dekat SK Tarawas minta service PC. PC sekolah dorg xdpt access internet. Smart skolah 2. Siap ada 3 bangunan blok baru (sekolah kabin). Siap dalam tempoh >< 2 bulan. PC kena virus ja. Ada member sorg terer tlg service kan. Dia delete suma dari registry editor. huhu. Aku lgsg xtau. Hahhaha..!

Lepas pc dah service, then kami straight ke SMK Timbua. Ramainya org. huhu. Xsangka. Padang penuh. Main bola sepak, bola tampar, takraw, keranjang ngan hoki. Aktif gak skolah tu. Dlm kul 445pm cam tu bru kami start main... Menang siot. 5-2.

Gerak balik kul 620pm cam tu. Smpi dalam kul 720pm. Skolah gelap ja. Tenaga solar habis! Smua xleh pasang. huhu. Dahla hp aku batt habis. Dua bulan aku dkat cni, ni la 1st time xda elektrik. Sebab selalu elektrik 24jam je. Solar Hibrid dekat cni leh support, tp ader cgu tu cakap setting Solar hibrid tu rosak, sbb tu generator yang auto-on pas tenaga solar habis xjalan. Huhu:-(

Xpa... baru rasa kat tempat pedalaman sket! hehe...
K la... Nanti aku update lagi.

4 comments:

Anonymous said...

aish.. kalu aku la.. x leh idup la kalu xde letrik..hihi

rs cm putus nyawe sb GELAp aje...
dh la aku ni penakut kalu GELAP + pedalaman.. alahai.. mmg pndek umo la jwbnyer...hahahaha

NinZZ DoubleZ said...

Hahaha... tu la. Naseb 1 malam je. Malam ni ader. Kalo x, mampus aku nak duk cni! Huhu:-(

Hisham Razali said...

tida apa bahhh asal duit masyukkkkkkk....

wnH said...

oi...keja apa kau tok?